03 Mart 2007

İYİKİ DOĞDUN DEFNE

Kuzuların kuzusu benim minicik bebişim su gibi akan zamanın eşliğinde su perisi gibi bir güzellikle ve sevimlilikle ilk yaşını geride bıraktı. Tüm zamanların ilk Mart'ından daha mutlu bir gündü bizim için bu 1 Mart geçen seneki doğum zamanından sonra. Görkem'i bilmem ama gözümde hala bebek olan küçük kızım 1 Mart sabahından itibaren benim gözümde bir büyüdü bir serpildi anlatamam. Zaten her sabah olduğu gibi çok aydınlık bir gülüşle uyandı o sabah ta , pırıl pırıl gözleri, ışıl ışıl bakışları ile güzel günümüze güzellik kattı, mutluluğumuzu kat kat arttırdı.

Defnoşum hayatımıza katılman bize öyle çok artı kattı anlatamam. Seninle beraber kalabalık bir aile olmanın güzelliğini öğrendik, bebek büyütmenin zorluklarını tecrübelerimizle kolayca aşıp anne babalığın asıl keyifli yanını seninle yaşadık, ablanla olan dialoğunun gelişimini izledik, iki kardeşin daha şimdiden nasıl farklı olabileceğini sayende gözlemledik, en önemlisi de bir çocuğunu çok severken öbürünü de nasıl aynı şekilde çok sevebileceğini anladık. Hayatımıza girdiğin gün bizi sonsuza dek değiştirdin sen.

Şimdi büyüdüğünde, bunları okuyabilecek zamana geldiğinde, bu satırların arasında eee hani benim doğum günü partim yok muydu diye dolaşacaksın muhtemelen. Elbette bir ilk yaş partin oldu güzel kızım elbette. Yeni yaşam yerimiz Dubai'de yeni arkadaşlarımızın da katılımıyla sana küçük bir parti yaptık kuzum. Partinin detaylarını babanın kamerasıyla çektiklerinden izleyebilirsin diyeceğim ama fazla uzun olacak sanma. Çünkü pili bitiverdi kameranın tam da partinin ortasında. Daha çok doğum günleri kutlayacağız beraber, çok anılar biriktireceğiz bu günlere dair bundan da endişe duyma.

Evet küçük bir parti verdik bizi bugünde yalnız bırakmayan arkadaşlarımızla. Ailelerimizden uzaktaydık ama sıcacık insanların içinde, sıcak bir ülkede aile sıcaklığımızla ısınıverdik bu Martın ilk Cumasında. Bol bol sohpet ettik, yedik içtik, Defnoşcuğum senin partinin hakkını fazlasıyla verdik. Ama sen de keyifliydin doğrusu, günün prensesi olarak (aman Ezgi duymasın) etrafına gülücükler saçtın, zaman zaman da şaşkın şaşkın baktın. Ama şunu da itiraf etmeliyim ki ablan da ayrı bir prensesti senin bu mutlu gününde o özel zerafetiyle.

Şimdi neden iki doğum günü pastası vardı diyorsanız sizin iki çocuğunuz yok herhalde ya da günleri gerilerde bıraktınız derim ben de size. Genelleme yapmak doğru olmasa da anne evde Defne'ye hediye olarak doğum günü pastası yapacakta öbür prenses istemeyecek. Hem de daha 20 gün önce onun doğum gününü de böyle kutlamış olsakta. Olsun varsın mutfakta fazladan üç beş saat geçirilsin. O da mutlu olsun bu günü kıskançlıkla değilde mutlulukla anımsasın.

Bir de güzel mi güzel hediyelerimiz vardı. O güzel giysileri giydirmek için gerçekten sabırsızlanıyorum. Oyuncakları derseniz zaten oracıkta bile oynamaya başlamışlardı. Tüm konuklarımızdan özür dileyerek belirtiyorumki o gün Defnoya verilen ve verilebilecek olan en güzel hediyeyi yanda görüyorsunuz. Tamamen ablasının bizim bile haberimiz olmadan özenle yapıp buzdolabının üstünde sakladığı bunu Defneye hediye yaptığım dediği resim beni çok etkiledi. Kardeşini böylesine düşünmesi bence çok çok özeldi. Bir de teyzemizin bize ilkyaş hediyesi o duygu yüklü yazı var ki onu da çok çok özel bir yere hatta ilk yaşının ilk yazısı olarak aşağıya koyduk bile. Sağol Elifcim,sağol teyzecim.

Hediye demişken birde bu pasta benden küçük kızıma bir demet çiçek, bir kalp dolusu sevgi, bir dilim tat olarak olarak ihtaf edildi. İyiki doğdun küçük kız, iyi ki girdin yaşamımıza. Seni seviyoruz.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzeller güzeli ablasının güzeller güzeli kardeşi 1 yaşında oldu bile demek, ailenle ve sevdiklerinle hep mutlu ol minik prenses, zaman su gibi geçiyor ve sen 2. çocuk fikrinden nerdeyse tamamen soğumaya başlamış benim için bile ilham kaynağı olmaya başladın, anneni, ablanı ve seni çok özledik, Bursa'ya gelin artık :)

İde Teyzen ve Can abin...

ipek dedi ki...

Harika bir annenin güzeller güzeli minik kızına yazdığı bu harika doğumgünü yazısını, sulugöz bir teyzesi olarak gözyaşları içinde okudum. Bu güzel aileye nice nice mutluluklar, sevinçler ve hep birlikte kutlanacak nice güzel doğumgünleri diliyorum.
Defne kuzuyu yanaklarından öpüyor, kokluyor,mıncıklıyor ve çok içten sevgilerimi gönderiyorum.
Nice nice yaşlara Defne kuzu.
Nükhet, seni daha çok tanıdıkça, tanıdığıma daha da çok mutlu oluyorum.
İpek

Adsız dedi ki...

Gurbet neler etmis bize
Ahhh be minik kuzucuk sen ne zaman buyudun?
Zaman ne zaman bu kadar hizli gecti kapimizdanda senin ayak seslerine bu denli uzak kaldik.
Daha dun gelmedim mi ben Turkiyeye ve sana iyki dogdun demedim mi?
Ay bu ne tombili yanakli gulec yuzlu demedim mi?
Kim caldi benden o minik bebiside bu prensesi getirdi yerine?
Daha ablanin buyuyusunu kacirmanin ezikligini hafifletemeden yuregimden sende 1 yasinda mi oldun?
Ne iyi ettinde dogdun can dostlarimin gonlune mutlulukla doldurdun.
Bahtin acik, sansin bol olsun
Seni coooooook seviyorum Defne’cim

Adsız dedi ki...

Gurbet neler etmis bize
Ahhh be minik kuzucuk sen ne zaman buyudun?
Zaman ne zaman bu kadar hizli gecti kapimizdanda senin ayak seslerine bu denli uzak kaldik.
Daha dun gelmedim mi ben Turkiyeye ve sana iyki dogdun demedim mi?
Ay bu ne tombili yanakli gulec yuzlu demedim mi?
Kim caldi benden o minik bebiside bu prensesi getirdi yerine?
Daha ablanin buyuyusunu kacirmanin ezikligini hafifletemeden yuregimden sende 1 yasinda mi oldun?
Ne iyi ettinde dogdun can dostlarimin gonlune mutlulukla doldurdun.
Bahtin acik, sansin bol olsun
Seni coooooook seviyorum Defne’cim
Elif

Tulosh dedi ki...

Aman Allahım bu ne güzelliktir böyle. Kızlarına nazar değmesin harikalar :) resimleri büyütüp büyütüp bakıyoruum onlara maşallah.
Nukhetciğim ne iyi ettinde şu doğungünlerine biraz kala şeker hamurunda ustalaştın. Ne güzel pastalar bunlar böyle cıvıl cıvıl.
Defne Kuzusunun doğumgününü kutuyorum. Bir ömür boyu yuvanızdan sevgi eksik olmasın kocaman öpüyorum.

Adsız dedi ki...

Defnecim;
Dilegim,o gulen yuzunun hic degismeden yillarin gecmesi...Tamam
buyu tabii ki sekercim ama o bakislarinin isiltisi hep artsin olur mu?
Seni her zaman sevecek olan ve de herhangi bir dogumgununde
birarada olmayi uman,annenin ve babanin yakin arkadaslarindan Baran'in
esi Zeynep

Adsız dedi ki...

Annesinin Defne Kuzusu muthis bir sey olmussun. Butun dogumgunlerin boyle guzel ve mutlu gecsin, sevdiklerin yaninda olsun. Sen de annesinin (biricik Ezgimiz'den sonra) 2. prensesi hep mutlu ol.

Not: Pastan da cok guzel olmus canim eline saglik. Yakinda Bige'nin de dogumgunu var. Benim de aklima pasta yapma konusunda fikir getirdin dogrusu. Ne kadar becerebilecegimi bilmiyorum ama denemeye deger:)

Guniz&Bige

*Ra dedi ki...

Utku abisi ve Utkunun annesi olarak biz de kutluyoruz yeni yaşını Defnoşun. Nice yıllara sağlık ve huzurla kavuşsun her ikisi de. Sevgilerimle...

Nihan dedi ki...

Merhaba Nukhet,
Oncelikle Defne'nin dogumgunu kutlu olsun. Cok ama cok seker birsey Defnecik, tipki benim Nazlım gibi cok tombidik bir bebis. Masallah ona.
Bloguma biraktigin yorumu okudum ve itiraf etmeliyim icin icin kendime soyledigim ama dile getiremedigim birseyi su yuzune cikarmissin. Bana da ikinci bir bebis benim daha rahat bir anneye donusmem icin cok iyi olacakmis gibi geliyor ama bir yandan da ikinci bebekten once halletmem gereken seyleri bitirmezsem (mesala doktora tezim gibi) daha da zorlanirim diyorum. Bilemiyorum ne yapsam. Eger Defne gibi lokum bir kizim daha olacaginin garantisi olsa hemen bugun dogrurum o da ayri. Biz de Nazli ile Defne'yi linklerimize ekliyoruz. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Nice mutlu yillara