21 Kasım 2006

Aman Banyo Demeyin!


Şimdi biliyorum kasımın ortasında bu fotograflar haksızlık olacak ama hafta sonu havuz keyfimizi yazmadan edemedim (insan Dubai'de yaşayınca böyle artıları oluyor işte). Gerçi Defne için bu durum tam anlamıyla bir keyif sayılmasa da onu izlemek bizim için çok hoş oluyor.

Bu cadı aslında bizi ilk zamanlar bayağı şaşırttı. Biz alışmışız suyu seven çocuğa. Ezgi oldum olası su kuşuydu, banyoları hep eğlenceli oldu, her gün mutlaka banyo yaptırıldı, 4 aylıktan beri havuza girmekten keyif aldı, şimdi de bıraksan sudan çıkmaz. Belki ben de bunun için onu balığım diye sevdim hep. Ama gel gelelim bu kuzu aynı kuzular gibi kara hayvanı. Ağılından çıkıp ıslak ortama girdi mi korkunçlaşıyor. Öyle böyle değil yani canında can koparıyormuşsun gibi ağlıyor, bulduğu her şeye tutunarak geri kaçmak için elinden geleni yapıyor. Eee hal böyle olunca da insanın canı hiç onu banyoya sokmak istemiyor. Bu konuda mücadelenden öyle yıldım ki saldım çayıra mevlam kayıra misali bakıyorum bayağı pis görünüyor en son ne zaman yıkadığımı da unutmak üzereyim yeni bir banyo operasyonu zamanı gelmis diyorum. Gurur duymuyorum elbet bununla ama bana da yazık ya. En iyisi misler gibi olmayan bir bebek ama akıl sağlığı ko
runan bir anne.

Tüm bunlardan sonra resimlerdeki sakin bebekle yazılanlar çelişti biliyorum ama bizim hatunda büyüyor yavaş yavaş. Daha doğrusu suyun içinde ayaklarını çırpmanın tadına varmaya başladı. Ama gene de öyle güle oynaya değiliz havuzda, tedirgin tedirgin süzüyoruz etrafı. Bir tek ablamıza aşırı ilgi gösterip gülüyoruz. Belki aklı başına geldikçe suyun güzelliğine varır. Bir de burcu balık olacak akıllımın. Havuzdan sonraki bannyo faslını ise ne siz sorun ne de ben söyleyeyim.

Hanıma banyodan korkmasın diye almadığımız aparat kalmadı. En son renkli, şişme bir banyo küveti edindik. İçini su, oyuncak ve köpük üçlüsüyle doldurduk. Ne oldu dersiniz? İlk seferlerinde biraz ilgilenip itirazı azalttıysa da malzemelere alıştıktan sonra asıl işine yani olabildiğince çığlık atma eylemine geri döndü. İstanbul'a döner dönmez Ezgi için kullandığımız banyo oturağını deneyeceğim bir de. Ondan oldukça umutluyum
.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Nukhetcim,

Bayiliyorum senin kizlarina allah nazarlardan korusun.
Allah insallah banada 2 sene sonra seninkiler gibi kivircik sacli renkli gozlu bir kiz verir saglikli tabiki basta. Cok beceriklisin ne diyim ki.

Sevgiler
Mine
(Yeni Gelin)