14 Kasım 2006

Geldi geldi yeni diş geldi




Şekilde de görüldüğü üzere "Bayan Tek Dişli Canavar" 1.5 ay sonra nihayet yeni dişlerini çıkarabildi. Önce alttan 2.dişi geldi derken iki gün sonra yani bugün oynaşmalarımızın neticesinde üst yandan gelmiş olan ve bizim farketmediğimiz 3. dişi gördük. Oooo evde bayram havası esmeye başladı. Ben ayrı öpüp tebrik ediyorum, Ezgi abla ayrıca kutluyor falan. Çocuk ne olduğunu şaşırdı kesinlikle, muhtemelen bir şey yaptım ama ne yaptım diye düşünüyor olmalı. Böylece bizim ailenin en genç bayanı "tek dişli canavar" ünvanından "ısırdımı iyice acıtan bayan" ünvanına terfi etti.

Bir de bir bilen varsa söylesin bana. 8 aylık bir bebek koskocaman bir pipetle hüpür hüpür meyve suyu içer mi ya. Bugün gözlerim yuvalarından uğradı neredeyse. Defne oturduğumuz cafede Jane'nin meyve kokteylini pipet yardımıyla afiyetle mideye indiriken ben hızla Ezgi'nin ilk pipet kullanışının ne zamana denk geldiğini beynimin tozlu arşivelerinde aradım taradım ama bir yaşından önce böyle bir yeteneği olduğuna dair bir bulguya rastlayamadım. iki çocuklu olmanında handikapı bu olsa gerek illaki bir kıyaslama, karşılaştırma. Yahu bu olayı ben mi büyütüyorum anlamadım. Dediğim gibi bir bilen varsa beri gelsin.








5 yorum:

Tulosh dedi ki...

Maşallah her fotograf bir diğerini merak ettitiyor. Ne kadar güzel bir bebek bu böyle. İki kızınızla mutlu yuvanız daim olsun inşallah.

Defne dedi ki...

Defne kuzusu aynı zamanda benim adaşım pek bir tatlı, pek bir fındıkmış :) Maşallah! O yanaklar, o çene, ancak bu kadar şeker olabilir. Hep sağlıklı ve mutlu olmasını dilerim.

Sevgiyle.

pinomino dedi ki...

Ben yerim o minik canavarı:))
canımcım iki meleğinle sana kocaman mutluluklar dilerim:)
sevgiyle kal..

Nukhet dedi ki...

Sizler benim ilk yorumcularsiniz. Yazilariniz gorunce cokmutluoldum. Guzel sozleriniz icin cok tesekkurler. Pinocum o rsim olmasaydi bu kadar seker olurmuydu bilmem. Yeniden tesekkurler

Adsız dedi ki...

Allah sizlere bagislasin inanilmaz guzel bir bebek... Yedim ben onun tek disini... Allah hepinizi nazarlardan saklasin. Sevgiyle ve iyiliklerle kalin... Gulsen