26 Kasım 2006

Tatil Günü

Daha önce de bahsettiğim gibi Defne'nin misyonu tam da şekilde görüldüğü gibi annesinin kakaolu keklerini hapur hupur yiyerek annesini mutluluktan uçurmak. Bu işi de öylesine güzel beceriyor ki küçük hanım, avucuna aldığı kek parçasını önce ağzının tüm etrafına sürerek sonunda mideye indirmeyi başarıyor. Üstü başı batıyor ama böyle bir manzaraya hasret anne için bunlar hiç önemli değil. Bir de tüm bu yeme işlemi açık havada çayır çimenin üzerinde olduğu için batırsın erafı istediği kadar. Özgürlüğün tadı.

Burada tatil günümüz olan bu Cuma günü şirket çalışanlarıyla beraber komşu emirlik Abu Dhabi'nin en güzel şehri olan Al Ain'e gittik. Burası Arap ülkeleri içerisinde en yeşil olan şehirmiş ve zaten garden city olarak planlanmış. Bizim konseptimiz oradaki dağa ve springe gidip yeşilliklerde barbekü yapmak şeklindeydi ama ilk fırsatta yeniden giderek şehirdeki asıl görülesi yerleri görmek istiyorum. Dağın eteklerinde çimenlerde pikniğimizi yaptık ama Uludağ'ın eteklerinde doğup büyüyen biri için bu dağ pek bir anlam ifade etmedi doğrusu. Gene de çoğu çöl olan ir memleket için fena değildi doğrusu. Yedik, içtik, çimlerde yuvarlandık, Ezgi'nin kendince bir botonik park yapmasına yardım ettik ve güzel bir geçirdik. Günün en heyecnlı dakikalarından biri de dönüş yolunda kocaman bir İstanbul Food Market görmemiz oldu. Özlediğimiz bir çok şeyi bulabiliriz umuduyla girdik içeri. Biraz hayal kırıklığı oldu bulabildiklerimiz ve bulamadıklarımız ama genede denemeye değerdi. Uzun süren bir yolculuğun ardından gelen bu güzel saatlerden de geriye bir kaç kare fotoğraf kaldı. Özellikle Ezgi'nin resimdeki edasına dikkat çekmek istiyorum. Fotoğraf çekilirken ben gazeteci o da botonik bahçesi hakkında demeç veren bayan rolündeydi.


















4 yorum:

pinomino dedi ki...

çok sevimli..acaba ben de çocuklarımla böyle gazetecilik oyunları oynayabilecek miyim:)
ne güzel gezmişsiniz ayrıca..bu soğuk günlerde bu sıcak fotolar iyi geldi:)

Defne dedi ki...

Findik burunlu adasim benim, ne de tatli olmus. Elbiseleri de cok zevkli ve coook yakismis ona. Operiiim :)

seher dedi ki...

Nukhet,eline saglik cok guzel bir site olmus. Bir yorum yolladim once ama gittiginden emin olamadim tekrar yaziyorum.Defne kuzusunun fotograflari cok guzel,yazilar sicak,ellerine saglik derim ben.
a
Ayrica aksam menusu'nu de cok hos.Yapmayi ve yemegi seven birisi olarak hosuma gitti.Musait vaktimde ben de bir,iki tarif yollarim istersen
kolay gelsin
Seher Elkutup

Adsız dedi ki...

Çok tatlı çokk,Allah(c.c) bağışlasın,nazarlardan saklasın..

Selam ve sevgiler..