25 Aralık 2006

Parkta Bir Gün

Bizim kuzular dün bizler işteyken bir güzel park sefası yapmışlar. Babaanne ve büyükbaba onları almış ve Jane'nin de yardımıyla buradaki Dubai Creek Parka götürmüşler. Tostlar yapılmış, içecekler alınmış ve güle oynaya park yolu tutulmuş.
Ama şu küçük olayı da anlatmada ngeçemeyeceğim. Parka gidip de karınları acıkınca fark etmişler ki Ezgi için yaptıkları tostu tost makinesinin içinde unutmuşlar. O sorun değil de tost makinesinin açık olması bayağı problem yaratabilecek nitelikte. Tabi apar topar bana telefon edildi, ben kalktım eve gittim ve aslında Ezgi'nin midesinde olması gereken ama şimdi kömürleşmiş ekmekleri tost makinesinden çıkarıp aleti kapattım. Ama eve gidene kadar ya kötü bir şey olduysa diye düşünmeden de edemedim tabi.


Bu konuyu geçersek çok güzel bir gün geçirmişler. Parkın içinde dolaşan trene binip tur yapmışlar. Her çocuk parkında durup oyuncaklara binmişler, atlamışlar, zıplamışlar, çok yorulmuşlar. Büyük babalrı da onların neşe içindeki hallerini görüntülemiş. Bakmayın siz Defne'nin yandaki resimde ağladığına, o arada yapar böyle mızıldanmalar. İki dakika da dönmüştür gülümseyen haline.

Akşam da biz işten gelince onları dışarı çıkardık, güldük eğlendik. Defnoş babasına türlü numaralar yaptı. Masa da otururken hopp kendisini babasının kucağına atarak ve bunu defalarca tekrarlayarak kendine bir oyun edindi. Ezgi de yan masa da ona gülümseyen sarışın hoş bir delikanlıyı fark edince çok heyecanlandı ve galiba benimle evlenmek istiyor diye yorumlarda bulunarak bizleri hem şaşırttı hem eğlendirdi. Ama tüm günün yorgunluğu sonunda minik kuzular daha eve ulaşamadan kollarımızda uyuya kaldılar.

6 yorum:

SEDA dedi ki...

Resimlere baktım da maşallah ya bu ne güzelliktir böyle.Allah nazarlardan esirgesin...

seda
tarifname.blogspot.com

Tulosh dedi ki...

Evet nazar değmesin inşallah. Çok şekerler. İyiki farkına varmışlar tostu unuttuklarının.

ipek dedi ki...

Defne nin şu salıncaktaki emzikli resmi var ya, onu alıp wallpaper yapmalı, ya da yemeli..:) o ne şekerliktir öyle.
Tost makinesi krizi ucuz atlatılmış büyük geçmiş olsun.
sevgiler
İpek

ipek dedi ki...

Teknik bir sorum var Nükhet ciğim, fotoğrafları, etrafında boşluk yerine yazılar olacak şeklilde nasıl yerleştiriyorsun? Ben bir türlü beceremiyorum da.
sevgiler

pinomino dedi ki...

mutlu yıllar dilerim:) kocaman sevgilerimle...

pınar dedi ki...

nükhet iyi ki bana yorum yazdın.seni tanımış oldum:) blogunu inceledim şimdi. çok hoşuma gitti. kızlarına maşallah.ikisi de birbirindn güzel. defnenin saçlarına bayıldım. ne güzel uzun uzun. zaten baya saçlı doğmuş. ben de yağmurun saçları uzasa da toka taksam diye hevesleniyorum.